انجمن علمی مدیریت بازرگانی دانشگاه بجنورد

مدیریت نوعی هنر است و هنر یعنی خلاقیت و خلاقیت اساس پیشرفت است

انجمن علمی مدیریت بازرگانی دانشگاه بجنورد

مدیریت نوعی هنر است و هنر یعنی خلاقیت و خلاقیت اساس پیشرفت است

انجمن علمی مدیریت بازرگانی دانشگاه بجنورد
دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

مراسم تودیع و معارفه توسط انجمن علمی گروه مدیریت بازرگانی و حمایت و همکاری دانشجویان این رشته در روز سه شنبه مورخه 24/9/94 در محل خانه فرهنگ دانشگاه بجنورد برگزار شد.

 هدف از این مراسم تشکر و قدردانی از زحمات بی بدیل دکتر جعفریانی  بود که از زمان استقرار این رشته ی علمی در دانشگاه بجنورد تصدی مدیریت  آموزشی بازرگانی  را به عهده داشت و نیز دکتر شیخ زاده به عنوان مدیر جدید گروه آموزشی مدیریت به دانشجویان معرفی گردید.

دکتر جعفریانی مدیر گروه سابق مدیریت  در این مراسم از پیوستن خانم دکتر نیکخواه به اعضای هیئت علمی مدیریت خبر داد و افزود این برنامه تا بهمن سال جاری اجرایی خواهد شد .دکتر جعفریانی همچنین ادعا کرد تاپایان سال 99 حداقل سه گرایش ارشد در این دانشگاه خواهیم داشت ؛ وی در ادامه دکتر شیخ زاده را مدیر متعهد و وقت شناس معرفی کرد  و از دانشجویان دعوت کرد تا برای مدیریت هرچه بهتر گروه آموزشی پیشنهادات خود را برای اصلاح برنامه ریزی درسی ترمی به دکتر شیخ زاده مراجعه کنند.

پس از وی دکتر شیخ زاده ضمن عرض تبریک ماه ربیع الاول و تشکر از دکتر جعفریانی خوشحالی و خرسندی خود را نسبت به پذیرش این رسمیت و مسئولیت خدمتگذاری آموزشی به دانشجویان ابراز کرد.

در کارگاهی آموزشی که در طول این مراسم برگزار شد دکتر محمد شیخ زاده با برگزاری مسابقه ای گروهی دانشجویان را با سیستم مدیریتی فایور آشنا ساخت.

در مراسم روز سه شنبه دانشجویان گروه مدیریت از دومدیر تقدیرو تشکر و با اهدای لوح یادبود از ایشان قدردانی به عمل آوردند.

این جلسه پرشور و گرم با برنامه های طنز،فاخر ادبی و فرهنگی شدیدا مورد رضایت حاضرین قرار گرفت.

هم چنین در این مراسم  حکم عضویت در کمیته ناظر بر فعالیت نشریات دانشگاهی و حکم انتصاب شورای تعامل و تبادل نظر داشجو و دانشگاه به دانشجو،مهدی وجدانی دبیر انجمن علمی مدیریت بازرگانی اعطا شد و در ادامه حکم عضویت در هیئت منصفه ی رسیدگی به تخلفات اسلامی به دانشجو محبوبه شعبان ابلاغ گردید.

این مراسم با گرفتن عکس یادگاری دانشجویان با مدیر گروه جدید خاتمه یافت....

گزارشکر:مریم کرامتی

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۰۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی