انجمن علمی مدیریت بازرگانی دانشگاه بجنورد

مدیریت نوعی هنر است و هنر یعنی خلاقیت و خلاقیت اساس پیشرفت است

انجمن علمی مدیریت بازرگانی دانشگاه بجنورد

مدیریت نوعی هنر است و هنر یعنی خلاقیت و خلاقیت اساس پیشرفت است

انجمن علمی مدیریت بازرگانی دانشگاه بجنورد
دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

ظهور عصر بازاریابی در مسیر ویژه هتل نارنجستان

شنبه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۴، ۰۹:۳۱ ق.ظ

عصر بازاریابی در هتل نارنجستان

پس از عبور از کلبۀ چوبی کوچک که در آن نگهبانی ایستاده است، و پرداخت ورودی نفری 5 هزار تومان، کوپنی دریافت می کنی که در آن برای هر نفر 2 هزار تومان اعتبار خرید از فروشگاه و رستوران ها و... موجود در مجموعه هتل نارنجستان وجود دارد، در واقع اگر در داخل این مجموعه، اقدام به خرید کنید، آن وقت ورودی شما نفری 3 هزار تومان خواهد بود ! با نگهبان یک لبخند که بزنی و شوخی کنی، به سادگی قبول می کند که برای هر دو نفر یک بلیت تهیه کنید ! کاملاً واضح است که مجموعه هتل نارنجستان، اصراری برای دریافت ورودی و ایجاد نارضایتی در بازدیدکنندگان ندارد !

کمی جلوتر که می روی، غرفۀ کوچک دومینو را می بینی که از آن صدای خانم جوانی می آید که می گوید «سال نو با دومینو» و از مردم می خواهد که همین جمله را بلند بگویند. بیشتر که دقت کنی، معلوم می شود این غرفه در حال ارائۀ بستنی های میوه ای و شکلاتی جدید دومینو به صورت کاملاً رایگان است، و دریافت کنندگان بستنی در فضای دوستانه و شاد شعار «سال نو با دومینو» را بلند می گویند و محصول خوشمزه دومینو را تست می کنند.

نکتۀ جالب دیگر، اهمیت ندادن، اپراتور به تعداد بستنیهایی است که هر نفر می گیرد، یعنی یک نفر می توانست هر تعداد بستنی که مایل بود را دریافت کند، فقط اپراتور پس از گشودن بسته بندی بستنی، آن را به مردم تقدیم می کرد. (بخوانید:تقلیدی نو با دومینو )

غرفۀ سمپلینگ دومینو در هتل نارنجستان

عصر بازاریابی در هتل نارنجستان

روبروی دومینو، می توانی از گروه بل، نان و پنیر رایگان و بسیار خوشمزه ای را بگیری و با برند کیبی از گروه بل آشنا شوی ! لقمه های کوچک نان و پنیر و خیار کیبی، حتماً شما را به طعم این پنیر علاقه مند خواهد کرد.

غرفۀ سمپلینگ پنیر کیبی در هتل نارنجستان

عصر بازاریابی در هتل نارنجستان

هنوز در حال چشیدن طعم نان و پنیر رایگان و بستنی رایگان هستی که صدایی شما را دعوت به نسکافه می کند «نسکافه را مهمان نستله ایران باشید»

غرفۀ سمپلینگ نستله در هتل نارنجستان

عصر بازاریابی در هتل نارنجستان

تک ماکارون کمی جلوتر یا یکی وانت پراید زیبا، آمادۀ پذیرایی از شما با پاستای خوش مزه اش است ! در این تصویر خوشرویی و خوش صحبتی آقای بازاریاب کاملاً مشخص است.

غرفۀ سمپلینگ تک ماکارون در هتل نارنجستان

عصر بازاریابی در هتل نارنجستان

عصر بازاریابی در هتل نارنجستان

اما عصر بازاریابی در هتل نارنجستان به همین جا ختم نمی شود، کمی آن طرف تر می توانی غرفه های دراژه را که برای محصول جدیدش تیرامیسو آماده شده است و روبرویش ZTE و کمی آن طرف تر کرمان خودرو را ببینی ! به لب ساحل که میرسی، سالاد ماست و دوغ لیموناد هراز را باید تست کنی !

نظرتان چیست؟ شما هم موافقید که ما در ایران به عصر بازاریابی نزدیک شده ایم؟ به نظرتات شیوه های این چنینی چقدر در جذب سهم بازار این شرکتها موثر خواهد بود؟

بیلبورد نوین چرم با تصویر بهرام رادان در هتل نارنجستان

عصر بازاریابی در هتل نارنجستان

تیرامیسو دراژه در هتل نارنجستان

عصر بازاریابی در هتل نارنجستان

کرمان خودرو در هتل نارنجستان

عصر بازاریابی در هتل نارنجستان

نظر خود را برای ما ارسال کنید

سید حمیدرضا عظیمی این مطلب توسط آقای سید حمیدرضا عظیمی نوشته شده است
موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۲۹

نظرات  (۱)

اینطوری که برشکست می شن:)
ولی غیرمستقیم به سود بیشتری می رسند...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی