انجمن علمی مدیریت بازرگانی دانشگاه بجنورد

مدیریت نوعی هنر است و هنر یعنی خلاقیت و خلاقیت اساس پیشرفت است

انجمن علمی مدیریت بازرگانی دانشگاه بجنورد

مدیریت نوعی هنر است و هنر یعنی خلاقیت و خلاقیت اساس پیشرفت است

انجمن علمی مدیریت بازرگانی دانشگاه بجنورد
دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

می تونی داستانک مدیریتی 6کلمه ای بگی؟؟

جمعه, ۱ اسفند ۱۳۹۳، ۰۶:۱۲ ب.ظ


در مدیریتم اخلاقیات را فراموش نکردم...

وقتی گفتم من گفتند برو اخراجی.

کار درست را درست انجام بده.

فراموش کردن عادات غلط شروع تغییر.

در مدیریتم اخلاقیات را فراموش نکردم.

مدیریت ساده است اما آسان نیست.

سالم کار کردم، نخواستند، جابجایم کردند.

سکوت کردم، گوش دادم، برنده شدم.

از ریسک بترسی، به جایی نمیرسی.

علت شکست، عمل، بدون فکر است.

سازمانی بود، رهبری قوی، گوگل شد.

کار تخصصی ، رییس بی تجربه ، خشم مدیر.

سرانجام یاد گرفتم چگونه یاد بگیرم.

با مشکلات جمله بساز مدیر میشی.

استعفا خواستم ، ارتقا دادند

رویایم ،ایدهام شد. ایدهام موفقم کرد.

مدیر اخراج شد ، کارگران اعتصاب کردند.

بی انگیزگی، تعطیلی کار، مرگ انسان

متفاوت بیندیش، سخت است اما ممکن.

به من نمی آموختند ، پس خودم آموختم .

در بخش نظرات داستانت رو بگو!

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۰۱

نظرات  (۱۱)

ارباب رجوع، گزارش به مدیر، اخراج!!!  
پاسخ:
:)
نرسیدن به موقع سر کار، جریمه 
پاسخ:
فرق غیبت من با غیبت رئیسم اخراجم بود:|
کارمند خوب یک بوفالوی پرنده است
پاسخ:
:|
کارمند ساعی،بدون تشویق،حمال مفت
پاسخ:
;(
مدیر خندید،نخندیدم،فردا عزل درجه
کارکردم،ندیدند،چرت زدم دیدند
مهمترین چیز،یادبگیر که بپرسی
اگرنشنوی،نبینی،نگویی،درکارت موفقی
آموزش مدیریت می دهم جهت مدیریت موثر
پاسخ:
با تشکر ازشما دوست عزیز لطفا بامعرفی خود به وبلاگ انجمن، در ارتقا سطح علمی  گروه اموزشی مدیریت بازرگانی دانشگاه بجنورد، ما را در تحقق این امر یاری فرمایید
هرگز نخورد آب زمینی که بلند است
پاسخ:
افتادگی آموز اگر طالب فیضی:)
داستان های جالبی بودن ....6کلمه اما بامعنی....
پاسخ:
ممنون
آینده مدیریتی موفقی داشته باشید...
من داستانی ندارم....
ولی جالب بودن....
پاسخ:
ممنون از توجهتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی