تغییر در استراتژی های رفتار با مشتری در زمان بحران
يكشنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۳، ۰۹:۲۸ ق.ظ
تغییر در استراتژی های رفتار با مشتری در زمان بحران
شرایط فوق العاده کنونی که در نتیجه بحران اقتصادی موجود به وجود آمده است قوانین مدیریت شرکت ها را تغییر داده است روش ه ایی که در مورد رکوردهای اقتصاد قبلی استفاده می شد برای بحران اخیر که گستردگی و احتمالا دوام بیشتری دارد چدان مفید نیست امروزه شرکت ها با فرصتی استثنایی برای سنجش مجدد روشهای کسب وکار قدیمی و اجیاد تغییرات در آنها روبرو هستید . این تغییرات برای بقا در شرایط بحران و بازشکوفایی پس از بحران به آنها کمک می کند ....
برای دانلود فایل کلیک کنید . منبع سایت مدیرآنلاین
۹۳/۰۹/۳۰