انجمن علمی مدیریت بازرگانی دانشگاه بجنورد

مدیریت نوعی هنر است و هنر یعنی خلاقیت و خلاقیت اساس پیشرفت است

انجمن علمی مدیریت بازرگانی دانشگاه بجنورد

مدیریت نوعی هنر است و هنر یعنی خلاقیت و خلاقیت اساس پیشرفت است

انجمن علمی مدیریت بازرگانی دانشگاه بجنورد
دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

مشکل کاریابی در حال حل شدن

جمعه, ۲۲ آبان ۱۳۹۴، ۰۴:۴۵ ب.ظ

photo_2015-11-09_13-21-48

برای اولین بار در ایران قرار است مشکل کاریابی و کارمندیابی بصورت عملیاتی رفع گردد. موثرترین سامانه استخدام  و کاریابی کشور با خلق مدل جدیدی از ارزش آفرینی مبتنی بر طراحی سامانه ای هوشمند و بهره گیری از فن آوری های مدرن اطلاعات ( آی تی )  برای کارجویان و کارفرمایان در لایه های مختلف کارمند گزینی از نیروی کارمیانی تا فوق حرفه ای مشکلات مربوط به حوزه نیروی کار را مرتفع خواهد کرد.
به گفته یکی از مدیران این پروژه ملی که کارجاب نام دارد در حال حاضر بیش از ۱۷ نفر از نوابغ برنامه نویسی کشور، تیم طراحی گرافیکی، واحد تولید محتوا، واحد پشتیبانی و پاسخگویی مشتریان مشغول به کار هستند. این پروژه بصورت کامل در بخش خصوصی راه اندازی و مدیریت خواهد شد و تمام تمرکزش را بر روی رفع هزینه های غیر ضروری کاریابی و کارمند یابی گذاشته است. یکی دیگر از ویژگی های اصلی این سامانه تفکر کلان و پوشش سراسری ارائه خدمات خود به کل کشور است.
مدیر عامل این سامانه از تلاش مستمر ۲ ساله خود و همکارانش برای عملیاتی نمودن این طرح صحبت کرد و معتقد است : ما برای رفع نیازهای تخصصی استخدام و کاریابی آمده ایم و قول می دهیم خدمات ارزنده و قابل تحسینی را عرضه نماییم.
این سامانه به نشانی www.karjob.com از چند روز آینده فعال خواهد شد.
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۲۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی